دوره كاربردي مهار تهای اصول و فنون کار با تلفن مهارتهای مذاکره و بازاریابی و فروش ب
v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}
Normal
0
false
false
false
EN-US
X-NONE
FA
MicrosoftInternetExplorer4
بسمه تعالي
دوره كاربردي مهار تهای اصول و فنون کار با تلفن مهارتهای مذاکره و بازاریابی و فروش با تلفن
آنچه در اين دوره فرا خواهيد گرفت
ü مذاکره تلفنی و بازاريابي و فروش تلفني چه هستند؟
ü جايگاه مذاکره تلفنی و بازاريابي تلفني در نظام بازاريابي شركت
ü طبقهبندي بازاريابي تلفني
ü چه كساني از مذاکره و بازاريابي و فروش تلفني استفاده ميكنند؟
ü هدف اساسي بازاريابي تلفني چيست؟
ü نقش تحقيقات بازاريابي در بازاريابي و فروش تلفني
ü منابع ليست مشتريان براي بازاريابان تلفني
ü مزيتهاي مهم استفاده از تلفن به عنوان يك وسيله بازاريابي و فروش
ü معايب مهم استفاده از استفاده تلفن به عنوان يك وسيله بازاريابي و فروش
ü عناصر مهم فروش تلفني موفق
ü ايجاد مركز فروش تلفني مؤثر و كارآمد
ü طرح يك برنامه كارامد براي فروش تلفني
ü تماسهاي اوليه- دست نوشتههاي اوليه
ü تكنيكهاي عبور از منشي
ü نحوه پيگيري
ü
![]()
فرمول 1 3 10
ü تكنيكهاي خاتمه فروش در فروش تلفني
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
اصول و فنون مذاکره تلفنی
پاسخگویی به تلفن
مهارت های مذاکره بازاریابی و فروش تلفنی(تخصصی)
مدرس: مهندس علی خویه
|
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
|
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم مذاکره و بازاریابی تلفنی - اصول استفاده از تلفن در فروش - اصول بازاریابی و مذاکره تلفنی |
|
ارتقای بینش و نگرش |
- مدیریت تلفن - نگرش و بینش بازاریابی تلفنی - تفکر و بینش استفاده از تلفن در بازاریابی - بینش و نگرش فروش تلفنی |
|
ارتقای مهارت و فن تکنیکی |
- مهارت گرفتن اطلاعات - مهارت پاسخگویی به تلفن - مهارت کار با تلفن - مهارت سفارش گیری تلفنی - مهارت مذاکره تلفنی - مهارت درخواست تلفنی - مهارت مديريت زمان در بازاریابی تلفنی - مهارت ارائه مؤثر تلفنی - مهارت های رفتاری در بازاریابی تلفنی - مهارت کار با تلفن همراه در فروش و بازاریابی - مهارت کار با تلفن ثابت در فروش و بازاریابی - مهارت تهیه چک لیست های بازاریابی تلفنی - چک لیست معاینه فنی بازاریابی تلفنی - زبان بدن در بازاریابی تلفنی - مهارت تعامل با مشتریان در فروش وبازاریابی تلفنی (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات ،گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
کل ساعت همراه با کارگاه در 8 ساعت و 16 ساعت قابل اجرا می باشد
چنانچه توافقی باشد می توان با حذف بخشی از سرفصل ها در 4 ساعت نیز ارایه نمود
قیمت توافق همراه با مذاکره با شما
مدرس دوره
مهندس علی خویه
09122991608www.khooyeh.com
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا در محل
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی
مولف کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی و تبلیغات
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
عضو انجمن های ملی و بین المللی
با 10 سال تجربه اجرایی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
ارایه بیش از 120000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
نمونه هایی از کارگاه های
آموزشی
![]()

![]()
![]()
![]()

![]()
![]()
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجراهای خلاقانه
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی
مولف و مترجم کتاب های پر فروش تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی ذهن
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
با بیش از یک دهه تجربه اجرایی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
افتخار همکاری با برندها معتبر ملی و بین المللی
ارایه بیش از 120000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی
نمونه هایی از سمینارها دوره ها و کارگاه های آموزشی اجرایی و کاربردی
مدرسه بازاریابی و فروش ایران متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، با توجه به اثربخشی و کاربردی بودن آموزش و مشاوره در محل، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید.